.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چه کسی لیدرهای پرسپولیس را هدایت کرد؟


در جریان اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی تهران روی داد، سوالی بی جواب همچنان در اذهان مانده است؛ لیدرهای پرسپولیس از چه کسی یا کسانی خط گرفتند؟
به گزارش مشرق، در دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الاتحاد عربستان که در چهارچوب لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، اتفاقاتی روی داد که در روزهای اخیر ابعاد و زوایای آن مورد توجه قرار گرفته است؛ اما نکاتی وجود دارد که بایستی تا وصول نتیجه، پیگیری شده و نتایج آن به اطلاع افکار عمومی برسد. این موارد حتی به گونه ای است که حل آن موجب می شود تا در آینده نیز شاهد چنین عملکردی نباشیم.
بی تردید، یکی از مهم ترین عوامل تشنج نسبی فضای ورزشگاه آزادی و وقوع اتفاقات ناگوار بعدی، عملکرد لیدرها (مشوقین رسمی باشگاه پرسپولیس) بود. رفتارهایی که حتی در دفعاتی متعدد موجب درگیری آنها با دانشجویان عدالتخواه شد. آنها به قدری عجیب و در مواقعی شبهه برانگیز رفتار می کردند که شائبه ای مبنی بر تعمد را هم به ذهن متبادر می کرد. این تا به آنجا پیش رفت که موجب فحاشی و برخوردهای فیزیکی هم شد که شرح آن در برخی مطالب روزهای اخیر رفته است.
در ادامه نیز فضا به گونه ای رفت که نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه آزادی به رفتاری خشن و به دور از انتظار روی آورد. ماجرایی که موجب واکنش مسئولان ارشد این نیرو شد و حتی قول هایی مبنی بر برخورد با عوامل متخلف دادند؛ اما به راستی، چرا لیدرهای این باشگاه که در راس هرم مدیریتی خود، حبیب کاشانی را می بیند، چنین رفتارهایی را بروز دادند؟
البته، این ماجرا را وقتی با درگیری حبیب کاشانی با هواداران و عدالت خواهان پس از بازی و اظهارات عحیب و دور از انتظار وی، مورد تجدید نظر قرار دهید، بر ابهامات افزوده می شود. البته برخی نزدیکان سرپرست باشگاه مدعی هستند حراست سازمان تربیت بدنی با لیدرها جلسه ای داشته و این موضوع به سرخ پوشان ربطی ندارد.
به هر حال، نقش لیدرها در درگیری چشمگیر و محوری بود که باید بررسی شود. آنها که از بیت المال حقوق دریافت می کنند و از مزایایی مانند سفرهای خارجی بهره مند می شوند، باید اکنون پاسخگو باشند و نظارتی جدی بر آنها صورت گیرد. این قشر که عمدتا از سطح تحصیلی پایینی برخودار هستند، نظارتی بر عملکردشان نمی شود که نتیجه ان را در ورزشگاه آزادی دیدیم.
اکنون وقت آن رسیده اقدامات آنها در این بازی بررسی شده و تدبیری شایسته از سوی نهادهای ذیربط صورت گیرد. /1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.